Help ons om verschil te maken: word lid!

Het regeerakkoord is af, maar het echte werk gaat nu eigenlijk pas beginnen. Daar hebben we uw steun bij nodig. Onze leden maken het mogelijk dat onze politici ondersteuning krijgen in hun werk. Dat er mensen om hen heen staan die helpen bij de belangrijke taken in de bijzondere fase die nu aanbreekt.

Wist u dat de ChristenUnie extra subsidie ontvangt voor elk nieuw lid? Daarmee ondersteunen wij onze mensen in de politiek, leiden we een nieuwe generatie van politici op en voeren we een hoopvolle campagne. Uw steun is meer dan ooit nodig. Doet u met ons mee?

De ChristenUnie wil de samenleving dienen. Geïnspireerd door de liefde van Christus en vanuit bewogenheid voor de mensen om ons heen, zetten we ons in voor dit land. Wij zeggen: De politiek is er voor de mensen!

Met uw steun kunnen we:
- meer mensen bereiken en warm maken voor de politiek van de ChristenUnie
- onze vertegenwoordigers trainen en opleiden

Wat krijgt u er voor terug?
- u ontvangt 4x per jaar Handschrift, ons politiek magazine
- u kunt uw stem laten horen op ledencongressen
- u kunt meedoen aan cursussen en trainingen van het ChristenUnie Opleidingscentrum

Formulier lid worden

Persoonlijke gegevens
Kalender (dd-mm-jjjj)
Adresgegevens
Aanmeldgegevens

Als u bent gevraagd om lid te worden, wilt u dan hieronder ook de adresgegevens van deze persoon invullen?

Machtiging

De ChristenUnie geeft er de voorkeur aan dat u een machtiging afgeeft voor uw contributiebetaling.

Met het invullen van onderstaande velden, machtigt u de ChristenUnie om uw bank te verzoeken het contributiebedrag doorlopend te incasseren en uw bank om dat bedrag van uw rekening af te schrijven.

Weet u uw IBAN-rekeningnummer niet, vraag deze dan op via www.iban-converteren.nl.

Opmerking